poniedziałek, 8 września 2014

Okolicznościowe kartki - z koronką i szydełkowymi kwiatkami

Dwie kartki na uroczystości minionego weekendu.

Pierwsza z okazji chrztu:


 
A druga ślubna:
 
 

Przy okazji polecam nowe wydanie magazynu Piękno i Pasje. Wnętrze ma równie piękne co okładkę, a w nim niezwykle inspirująca wizyta w domu urządzonym w skandynawskim stylu i pachnący winem artykuł o pewnej rodzinnej winiarni - to moje ulubione w tym numerze. Na zachętę zajaweczki: o domu i o winiarni :)

Okładka



Pozdrawiam ciepło!
Julia

5 komentarzy:

  1. Śliczne kartki! I nawet udało się wrzucić bieżące prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Zauważyłaś :) Tak, byłam z siebie bardzo dumna, że wreszcie mi się to udało, może nawet utrzymam tempo :)

      Usuń
  2. Pięknie kartki! I nie ukrywam, że jedna z nich znalazła się u mnie w domu. Oh Julia takie cuda tworzysz, przejrzałam wszystko z zapartym tchem. Pozdrawiam Ola F

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to strasznie mi miło. Uwielbiam jak odwiedzają mnie obdarowane moimi wytworami osoby :) To dla mnie najlepszy dowód uznania. Dziękuję bardzo i gorąco pozdrawiam!

      Usuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)