czwartek, 18 września 2014

Bartuś i Tosia

Skoro już udało mi się pokazać ostatnio bieżące prace, to postaram się utrzymać trend i przedstawię różności przygotowane na minioną sobotę. Mało tego - tyle tego było, że muszę podzielić posta na dwie tury :) To chyba dzięki temu, że zbliża się jesień, która wprawia mnie w nostalgiczno-twórczy nastrój.

Kartka na Chrzest Święty Bartusia, która kolorystycznie miała nawiązywać kolorystycznie do imiennego prezentu:


 
Imienny prezent wygląda tak:


Sowa pilnująca :)



Żeby nie było, że jestem tak bardzo na bieżąco - to kartka, która powstała z okazji narodzin Bartusia - w pięknym zimowym słońcu przedzierającym się przez uzbrojenie okna pracowni ;)



Razem z Bartusiowym imieniem powstało także Tosiowe - różowe i dziewczynkowe:


Sowy jak widać się zaprzyjaźniły :)



Pozdrawiam ciepło,
Julia

2 komentarze:

  1. Piękne prace!
    Bardzo podoba mi się połączenie filcowych gałązek z szydełkowymi kwiatkami :) A Twoje filcowe girlandy uwielbiam od zawsze, więc zachwycam się każdą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama słodycz.
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)