wtorek, 26 listopada 2013

Prawie zima

Wczoraj spadł pierwszy śnieg. Jeszcze mokry i ciaplaty, ale biały :) I chociaż zupełnie mnie nie cieszy fakt, że pada również na drogi i utrudnia życie kierowcom, to mimo wszystko nastraja mnie do świątecznego tworzenia. Od wczoraj pomysły nie tylko kotłują się w mojej głowie, ale także zaczynają mieć odzwierciedlenie w rzeczywistości.

Wczorajszy śnieg szysbko stopniał, ale zdążyłam zrobić mu zdjęcie z "piernikiem". Tylko jeden mi na to pozwolił, reszta nie chciała pozować na gałazkach...



...w związku z tym reszta zawisła na płocie :)



Pierniczki wykonane dla Artemio Polska. Szczegóły ich powstawania znajdziecie tutaj.


A taki widok miałam wczoraj z okna pracowni:


Pozdrawiam ciepło,
Julia

4 komentarze:

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)