poniedziałek, 21 stycznia 2013

Studniówka

Nie moja :) Miałam przyjemność zrobić zaproszenia i kotyliony dla Technikum Mechanicznego. Ponieważ uczniami są sami mężczyźni postawiłam na prostotę pt. karton i sznurek oraz koła zębate. Na kołach przemyciłam trochę pudru do embossingu, ale to tylko na żywo widać :)

Każda klasa ma swoje kolory. Kotyliony odpowiadają zaproszeniom. Była jeszcze wersja dla nauczycieli, ale wybyły ode mnie bez zdjęcia.


Na folii odbijają się choinkowe światełka zdradzające moje zaległości :)



Mam nadzieję, że impreza się udała :)

Pozdrawiam,
Julia

1 komentarz:

  1. Wow, ta ilość robi wrażenie! :) Świetnie to sobie wszystko zaplanowałaś. Zaproszenia i kotyliony idealnie pasują do TM :) I wykonanie tradycyjnie na najwyższym poziomie!
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)