środa, 13 czerwca 2012

Zestaw ślubny

Witajcie :)

Dziś mam do zaprezentowania ślubny komplet, który na początku miał być tylko kartką. Potem dołączyły do niej drewniane klamerki-serduszka. Na koniec powstało pudełko, bo trzeba było serduszka do czegoś włożyć :)


Całość utrzymałam w kremowo-beżowo-czekoladowej tonacji. Jest według mnie idealna na tę okazję, a przy tym dość uniwersalna.




Pudełko to gotowa baza z masy papierowej. Okleiłam ją przetartym wytłaczanym papierem Core'dinations. Dzięki temu ukazały się brązowe kropki. Dodałam także bawełnianą koronkę, co z przetarciami dało delikatnie postarzony efekt.


Kartka powstała na bazie w naturalnym kolorze. Wykorzystałam te same materiały. Samochodzik wycięłam wykrojnikiem Artemio przy użyciu maszynki HappyCut. Serduszka "przywiązałam" do samochodu papierowym sznurkiem.



Stojaczki pomalowałam brązową akrylową farbą i zabezpieczyłam satynowym werniksem w kleju. Na odwrocie każdego z nich umieściłam inicjały Młodej Pary, które odbiłam stemplem, zembossowałam i wycięłam nożyczkami.

Pozdrawiam Was serdecznie :)


Użyte materiały:
Maszynka HappyCut
Wykrojniki HappyCut - Serca, Koła, Koła z falbanką, Samochody
Papier wytłaczany Coredinations - Grandpa's Trunk Small Dots
Sznurek papierowy 1 cm - naturalny
Stojak z klamerką - serce

4 komentarze:

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)