poniedziałek, 4 czerwca 2012

Na pomarańczowo

Witajcie Kochani

 Od jakiegoś czasu próbuję robić prace w kolorach takich do których niegdyś podchodziłam jak do jeża :)
Na warsztat poszedł kolor pomarańczowy. Nie jest to jakiś krzykliwy, odważny pomarańcz, nie nie. Eksperyment zaczęłam od delikatnego odcienia :)
Do zrobienia pracy, którą Wam dziś pokażę zainspirował mnie ten papier.
Ma fantastyczny wzór zarówno po jednej jak i po drugiej stronie i stwierdziłam, że  zobaczymy jak mu będzie w vintage :)
Chyba mu do twarzy w tych klimatach, czyż nie?



W swojej pracy wykorzystałam:
Serdecznie dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam


2 komentarze:

  1. Piękna i fantastyczny kolor wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka! Z kolorami możesz szaleć, bo każda Twoja praca jest wyjątkowo piękna! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)