poniedziałek, 25 czerwca 2012

Budka dla ptaków

Gdy tylko pojawiły się w sklepie drewniane budki Artemio od razu wiedziałam, że muszę je mieć:) Dziś pokazuję pierwszą z nich, którą ozdobiłam papierem, kwiatami i kryształkami Alla Prima, nie obyło się oczywiście bez części nieużywanej biżuterii oraz odrobiny mediów.




Papierem Alla Prima ozdobiłam daszek, przód i dół budki (większość wycięta dziurkaczem brzegowym), całość spryskałam żółtą mgiełką, chlapnęłam błękitną, a następnie pomalowałam delikatnie pastą strukturalną i werniksem w kleju. 


Przód ozdobiłam dodatkowo drobnymi koralikami, serduszkiem (ozdobionym brokatem w kleju) oraz wspomnianymi kwiatami i kryształkami Prima. Do tego kropeczki Liquid Pearls.


Budka od razu została zasiedlona przez miłego lokatora:)


Pozdrawiam,


Materiały użyte do powyższej pracy:

2 komentarze:

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)