piątek, 4 maja 2012

W majową noc

Na zakątkowym blogu Rydia zaproponowała bardzo poetyckie wyzwanie, co ogromnie mnie ucieszyło, bo poezję lubię bardzo :) Inspiracją do pracy jest fragment wiersza Leopolda Staffa "W majową noc":

...A słowik w bzach zawodzi w głos,
Śpiew niesie się po perłach roś
I noc srebrzystobiała
Miłością dyszy cała...."


Fragment tak bardzo mi się podoba, że musiałam go umieścić na swojej pracy. Wybrałam więc formę tagu, który może służyć jako zakładka - np. do tomiku z wierszami :)

W rolę słowika wcielił się u mnie koliber, a rolę bzu przejął kwiat wiśni - oba z zestawu stempli Artemio. Stempelki odbiłam pigmentowym tuszem, zembossowałam granatowym pudrem i wycięłam. Kwiatki spryskałam perłowobiałą mgiełką (w pracy należy użyć czegoś perłowego). Chciałam stworzyć wrażenie przestrzennego krzaka, więc użyłam sporo wykrojnikowych gałązek w różnych odcieniach zieleni i ponaklejałam warstwami. Tag przewiązałam srebrzystą brokatową wstążką.






Zapraszam do udziału w zabawie i pozdrawiam majowo :)

3 komentarze:

  1. Przepiękna ta zakładka - świetnie wykorzystałaś te stempelkowe wycinanki! U mnie ten fragment wiersza również znalazł się na pracy - jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. I cóż ja mam teraz napisać, jak już jestem szczęśliwą posiadaczką tego cudownego taga? :> Skradł moje serce od pierwszego wejrzenia - wszystko mi się w nim podoba i jestem przekonana, że teraz z jeszcze większą przyjemnością będę czytać książki :D
    Pozdrawiam serdecznie i raz jeszcze bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tagowa zakładka jest bardzo klimatyczna,ogromnie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)