wtorek, 8 maja 2012

Słodko, różowo i... mysio :)

Karteczka dla dziewczynki w kolorach, które dla dziewczynki pasują mi najbardziej ze wszystkich czyli różowym i jasnozielonym. Idealne do tego celu produkty znajdziecie w kolekcji Girl Artemio. Guziki, ćwieki, tasiemki i wiele innych dodatków.


Główną rolę na kartce gra urocza stempelkowa myszka.


Odbiłam ją tuszem pigmentowym Cat's Eye, zembossowałam przezroczystym pudrem do embossingu Artemio - Clear, a następnie pokolorowałam przy pomocy kredek akwarelowych i pędzla wodnego. Umieściłam ją w środku kwiatka. Oba elementy wycięłam i wytłoczyłam na brzegach przy pomocy maszynki i wykrojników HappyCut.


Na środkowy pasek papieru przykleiłam śliczną tasiemkę - różową w zielone kwiatki. Do kwiatka przytwierdziłam przy pomocy 7 mm ćwieka kokardkę zrobioną z zielonej falistej tasiemki. Reszta ozdóbek pochodzi z zestawu uroczych mini ćwieków, w którym oprócz guziczków znajdziemy także motylki, kwiatki i zajączki. 


Myślę, że takie kolorki podbiją serca nie tylko małych dziewczynek :)


Miłego dnia!


Użyte materiały:
Falista tasiemka  - zielona

2 komentarze:

  1. Cudowna karteczka! Ma w sobie mnóstwo wdzięku. Wszystko jest tak przemyślane, każdy detal pasuje do reszty :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)