poniedziałek, 7 maja 2012

Ślubnie w pastelach

Witajcie :)

Na rozruszanie po długim weekendzie przygotowałam dość prostą karteczkę ślubną.

W pracy użyłam dwóch papierów z kolekcji Prima: "Annalee" - Romance oraz "Sweet Fairy" - Fairy Notes. Listki wycięłam z papieru Core Card - Olive przy pomocy maszynki HappyCut i wykrojnika HappyCut z listkami. Białe kwiatki Artemio połączyłam ćwiekami z kwiatkami Primy Chelsea - Slate Blue i nakleiłam przy pomocy niezawodnych kropek kleju.
Napis to stempel odbuty pigmentowym tuszem Cat's Eye w kolorze Sky Blue, a następnie zembossowany przeźroczystym pudrem do embossingu. Dodałam także kawałek białej koronki.




Pozdrawiam :)



Użyte materiały:
Papier Prima"Annalee" - Romance
Papier Prma "Sweet Fairy" - Fairy Notes
Kwiatki Prima Chelsea - Slate Blue


2 komentarze:

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)