środa, 30 maja 2012

Przypominacz

Witajcie :)

Na dzisiaj przygotowałam coś bardzo prostego i praktycznego zarazem. Jest to drewniany stojak z klamerką na sprężynie, który służy do przypominania o ważnych sprawach. Można do niego wpiąć zdjęcie lub karteczkę z ważną sprawą do załatwienia. Dzięki sprężynie klamerka zabawnie się porusza.



Ja swój stojaczek pomalowałam czerwoną farbą akrylową. Po wyschnięciu zabezpieczyłam matowym klejo-werniksem Artemio. Potem zostało już tylko naklejenie ozdóbek. Gałązki i kwiatki wycinałam przy użyciu maszynki HappyCut. W tym czasie werniks wysechł na tyle, że można było beż problemu ozdabiać serduszko. W środki kwiatków wpięłam mini-ćwieki z zestawu Artemio. Ich końcówki wygięłam dość mocno, aby kwiatki były lekko zwinięte i utrzymywały ten kształt. Klej na gałązki i kwiatki nanosiłam punktowo, aby ozdoby były lekko przestrzenne. Po jego wyschnięciu uformowałam delikatnie listki i płatki kwiatków.



Dół serduszka zostawiłam bez ozdób, żeby łatwo można było ściskać klametkę bez niszczenia wycinanek.


Wykonanie tego drobiazgu zajęło mi niewiele czasu i było bardzo proste. Bardzo polecam taką zabawę mamom z dziećmi. Maluchy na pewno będą miały wielką frajdę :)

Miłego dnia!


Użyte materiały:
Stojak serce
Farba akrylowa
Werniks w kleju - satynowy
Maszynka HappyCut
Wykrojniki
Papiery
Zestaw ćwieków 120 szt. Artemio - Red

2 komentarze:

  1. Genialny! Zrobię synowi, męski...jest mistrzem w zapominaniu...ostatnio nawet.. zrobienia lekcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś perfekcyjna! Nie dość, że przypominacz jest idealny, to jeszcze pomyślałaś o wszystkich detalach. Niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)