piątek, 2 marca 2012

Podsumowanie

Witajcie :)

Mija właśnie pół roku od odnowienia naszego bloga i działania Zakątkowego Zespołu Projektowego. Naszej pracy nie da się ocenić inaczej niż na szóstkę :) Dlaczego? 

Przez 6 miesięcy pojawiło się na blogu 6 wyzwań i 66 inspiracji naszego Zespołu, który liczył 6 Projektantek :)

Chciałabym bardzo podziękować Ayeedzie, Colorinie, Lakunie, Pasji Kati i Rydii za cały trud włożony w prowadzenie bloga.

 
Wszystkim czytelnikom dziękujemy za to, że do nas zaglądacie, komentujecie, bierzecie udział w wyzwaniach i motywujecie nas do twórczej pracy. Mam nadzieję, że dobrze się bawiłyście (i bawiliście) z nami przez ten czas, a nasze inspiracje były motywujące, pomocne i zachęcające do tworzenia.


Na początku naszej przygody z wyzwaniami zapowiadałyśmy, że wylosujemy nagrodę wśród osób, które wezmą udział we wszystkich wyzwaniach półrocza. Tak wytrwałe uczestinczki mamy dwie, więc losowania nie będzie :) Prace na wszystkie 6 wyzwań przygotowały:

Panna Pandka
i
Gosia

Obie otrzymają od nas niespodzianki.


Na wspomnienie zasługują również:
Ela 17 oraz Siostry Dwie
które wzięły udział w czterech wyzwaniach.

Wśród zgłoszeń na wyzwania pojawiło nam się także dwóch Panów, z czego bardzo się cieszymy i czekamy na więcej :)


Na koniec smutna dla nas wiadomość - Zakątkowy Zespółu Projektowy nowe półrocze zacznie bez Coloriny. W imieniu swoim i pozostałych Projektantek serdecznie dziękuję Eli za inspiracje, wspólną zabawę i mile spędzony czas. 


Ela przygotowała na koniec śliczną karteczkę i kilka słów:


 
Bardzo serdecznie dziękuję właścicielom sklepu Kreatywny Zakątek :) Dziękuję za danie mi szansy, zaproszenie mnie do współpracy i spełnienie kilku marzeń :)  Dziękuję niesamowicie inspirującym dziewczynom z teamu projektowego: Julii, Aidzie, Ani, Agacie i Kasi za spędzone razem niezapomniane chwile i wspólne pogaduchy :) Serdecznie dziękuję wszystkim czytelnikom i komentującym moje prace na blogu Kreatywnego Zakątka :))
Do zobaczenia w blogosferze i realu :)



 
Elu, życzymy Ci wszystkiego dobrego!


Od poniedziałku zaczynamy kolejne półrocze, a już za tydzień zapraszamy na nowe wyzwanie. Tu też będą zmiany, ale wszystkigo dowiecie się 9 marca.

Do zobaczenia!

9 komentarzy:

  1. Jaki sympatyczny post. I nagrody i wyróżnieni i podsumowania....
    Colorinie -życze powodzenia na dalszej drodze "kariery" scrapkowej ;o))

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu będziemy tęsknić :*
    A dziewczynom gratuluję i zachęcam do podejmowania kolejnych wyzwań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałam rano komentarz ale coś mi znikł...
    Dziękuję i gratuluję mojej "współtowarzyszce"! Z przyjemnością będę nadal uczestniczyć w Waszych wyzwaniach bo są takie... inne :D Ciekawe i pomysłowe, a Wasze prace - niezwykle inspirujące!

    Colorino, będę tęsknić za Twoimi niezwykłymi pracami, ale od czego są blogi :) Nawiasem mówiąc, zrobiłaś niesamowitą karteczkę!

    Ps. Już się nie mogę doczekać następnego tygodnia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje świetnego półrocza, Colorinie dziękuję za pół roku wspaniałych inspiracji.

    Ciekawość mnie zżera odnośnie nowego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom :) Kartka Coloriny jest przepiękna. Jestem wielką fanką Twoich prac, są wyjątkowe! Staranność i dokładność robi na mnie niesamowite wrażenie. Będzie mi u Ciebie brakować ... Pozostałym wspaniałym Projektantkom życzę wielu inspiracji i cudnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kartka ! bogata w ozdoby, a świetnie ze sobą tak wszystko współgra ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego Zakątkowym Kobitkom z okazji półrocznicy.
    Trzymajcie tak dalej. Jesteście super :)
    Colorina... niewymownie mi przykro, uwielbiam Twoje prace. Życze powodzenia cokolwiek planujesz :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całego serca dziękuję za te przesympatyczne komentarze:)Pozdrawiam serdecznie:*:*:*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)