środa, 21 marca 2012

Kartkowo - świątecznie

Witajcie,

Dziś kolejna kartkowa inspiracja. Święta tuż tuż, więc najwyższy czas o nich pomyśleć. Ponieważ zawsze robię ich dużo  są zazwyczaj dość skromne i szybkie.

Na pierwszy ogień poszły resztki papierów z najróżniejszych kolekcji - przy czym najbardziej podpasowała mi męska kolekcja "The Good Life" :) Ma piękne kropki, paski i kratki w wiosennych kolorach. Część kwiatków wycięłam przy pomocy maszynki Big Shot i wykrojników Spellbinders z zestawu Carnation Creations. Pozostałe to "gotowce" - białe kwiatki Artemio, fiołki z materiału i fioletowe kwiatki Starflower. Kwiatki pospinane są ćwiekami Artemio 7mm z różnych zestawów. Jajka przewiązałam tasiemkami Anita's.





Aby nieco ożywić swoje wytwory użyłam bardziej pstrokatego tła. Papier Authentique - Brilliance z kolekcji Splendid leżał u mnie już od dawna, bo bardzo mi się spodobał, ale nie miałam na niego pomysłu. Tu podpasował mi idealnie. Jajka przewiązałam wstążką z zestawu Prima - Eire



Dla oczekujących bardziej religijnej tematyki przygotowałam stonowane kartki z gotowymi motywami z kolekcji Moments Of Faith.


A jak Wasze kartkowe przygotowania?

Przypominam o trwającym wyzwaniu INNA STRONA MIASTA. Czekamy na Wasze zgłoszenia!


Pozdrawiam serdecznie,



Użyte materiały:
Zestaw papierów "The Good Life"
Zestaw wykrojników Spellbinders - Carnation Creations
Papier z kolekcji Splendid - Authentique
Motywy ozdobne Moments Of Faith

3 komentarze:

  1. Wszystkie kartki są przepiękne!
    Pozdrawiam wiosennie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, piękne, subtelne karteczki. A ja się zakartkowałam na kolorowo i soczyście.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)