środa, 28 marca 2012

Exploding Box Inaczej

Zastanawiam się, czy znacie tradycję przynoszenia słodkości przez zajączka wielkanocnego. Na wszelki wypadek, gdyby miał ręce pełne roboty i brak czasu na odwiedzenie moich bliskich, sama przygotowałam dla nich pudełeczka ze słodką niespodzianką. Prezentuję Wam dzisiaj jedno z nich,  utrzymane w wesołej wiosennej kolorystyce. Czekoladowe jajeczka ukryłam w pudełeczku eksplodującym. Zachowałam jednak trójkąty łączące jego ścianki, tak by zawartość nie wysypywała się po otwarciu. 


Materiały:

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w piątek na ogłoszenie wyników obecnego wyzwania.

7 komentarzy:

  1. O jaaaa... Takiego exploding boxa chciałabym dostać :) Zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełeczko, idealne na Wielkanocny podarunek :) Również czuję się zainspirowana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł i cudne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i super ze ma ścianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełko!! O czymś takim myślałam ale nie wiedziałam jak to "ugryźć" ;) Dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłam :) http://made-by-asio.blogspot.com/2012/04/pudeko-na-sodkosci.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)