środa, 8 lutego 2012

Z ramką, okienkiem i powojami

Wreszcie mój pomysł na wędrasia Kati się urzeczywistnił. We wpisie miała się znaleźć ramka lub okienko. U mnie znalazło się i jedno i drugie. Okienko od razu skojarzyło mi się z fragmentem piosenki "Groszki i róże" Ewy Demarczyk, a przy kazji z powojem, który znalazłam na papierach z kolekcji Londonerry. Miałam różne plany co do tego co ma być za oknem i zrobiłam coś zupełnie innego niż zamierzałam, z czego się cieszę, bo bardzo podoba mi się ta beztroska scenka :) Powoje i inne roślinki zdobiące ramki pokryte są preparatem nabłyszczającym.
Starałam się wpasować w ulubiony styl Kati, mam nadzieję, że mi się udało.






Pozdrawiam ciepło,
Julia

5 komentarzy:

  1. przepiękny wpis:)warto było czekać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo, już się nie mogę doczekać by go "wymacać" :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne! Okienko jest boskie a roślinki idealnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wpis, przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny wpis! A piosenkę "Groszki i róże" wprost uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)