środa, 8 lutego 2012

Mini

Witam wszystkich cieplutko :) 
Dzisiaj chciałam pokazać mini rameczkę jaką zrobiłam z bazy kartkowej  "Mini Aperture Box Card Kit" Papermanii.
Długo myślałam nad tymi bazami ,dwie poszły w kosz... bo tak jakoś wyszło ;) ale nie poddawałam się i dalej kombinowałam bo lubię sobie czasem "utrudnić" zadanie :) 
W końcu doszłam do wniosku, że może by tak rameczkę zrobić, no i powstała owa rameczka, a prezentuje się tak...



Jak widać takie bazy mogą służyć nie tylko do tworzenia kartek ;)  

W rolach głównych wystąpiły następujące  produkty :

Pozdrawiam cieplutko w ten mroźny poranek :) 

4 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowa rameczka a do tego piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziewczęca i romantyczna ramka, po prostu ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na mini rameczkę i urocze kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Wykonanie, tradycyjnie powalające! Całość jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)