poniedziałek, 27 lutego 2012

Filcowa torebeczka

Witajcie :)

Kilka dni temu pojawił się w sklepie nowy rodzaj filcu. Ponieważ do filcu mam słabość musiałam od razu go wypróbować. W odróżnieniu do miękkiego filcu, którego najczęściej używam ten jest trochę sztywniejszy i bardziej zbity. Mimo to do szycia nadaje się rewelacyjnie, a dzięki temu otwiera dodatkowe możliwości :)

Od dawna chodziła mi po głowie taka torebusia - jako oryginalne opakowanie na prezent, dekoracja czy pojemnik na drobiazgi, który można postawić lub powiesić. Jest nieduża - beż uszu ma wymiary 12 x 15 x 5 cm. Uszyta z kilku kawałków filcu w arkuszach 30,5 x 30,5 cm o grubości 2 mm. Wybrałam kolory Brown oraz Sandstone. Aby ożywić nieco kolorystykę dodałam turkusowe okrągłe guziki Artemio. Całość zszywana jest kremowym i brązowym kordonkiem przy pomocy prostych ściegów. Uszy delikatnie wypchałam wypełnieniem poduszkowym, dzięki czemu są mięsiste i wygodne do uchwycenia..




Szczerze zachęcam Was do szycia. Niewielkim nakładem pracy i umiejętności można stworzyć oryginalną ozdobę czy użytkowy przedmiot - modny przy okazji, bo filc od jakiegoś czasu triumfuje :)

Życzę wszystkim udanego tygodnia,


Użyte materiały:
Filc 2 mm - 30,5 x 30,5 cm - Brown
Filc 2 mm - 30,5 x 30,5 cm - Sandstone
Guziki okrągłe Artemio - Street

4 komentarze:

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)