piątek, 3 lutego 2012

Cynamonowo

Na zakątkowym blogu ruszyło wyzwanie Lakuny AFRODYZJAKI Z KUCHENNEJ SZAFY. Główna wytyczna to użycie w widocznym miejscu pracy afrodyzjaku, który możemy znaleźć w kuchennej szafce. Postawiłam na cynamon - mielony - żeby było ciekawiej. Kolory też afrodyzjakowe: kawowy, waniliowy, cynamonowy i kakaowy.

Zawieszka powstała na okrągłej bazie do albumu. Na bazę nakleiłam wytłaczany papier Core Card - Grandpa's Trunk Small Dots. Z tego samego papieru wycięłam maszynką Big Shot serduszko z falbanką oraz mniejsze zwykłe serduszko. Większe obróciłam na lewą stronę z pięknym kawowym kolorem. Mniejsze przetarłam Paper Scuffers, zrobiłam mazy z kleju Anita's i posypałam mielonym cynamonem. Po wyschnięciu nakleiłam serduszka przy pomocy piankowych kosteczek. Pod spód nakleiłam kawałek koronki, dodałam trochę kwiatków Primy, ćwieki z perełkami i tasiemki - szeroką z organzy, w paski i satynową Artemio.





Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu :)


4 komentarze:

  1. Jest absolutnie boska, chcę pomacać i powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zawieszka! Ja również chcę pomacać i powąchać! :D
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i pachnąca, aż ma się ochotę powąchać ekran:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zawieszka i pewnie rozsiewa cudny zapach!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)