poniedziałek, 2 stycznia 2012

Witamy w Nowym Roku!

Witajcie Kochani! 
Mam nadzieję, że wszyscy hucznie i z uśmiechem przywitaliście Nowy Rok 2012 :)

W imieniu całego Zespołu życzę Wam, by ten rok upłynął Wam przede wszystkim w zdrowiu i radości oraz by był falą sukcesów i twórczej weny :)

Gdy rozpoczyna się Nowy Rok, każdego choć na chwilę nachodzi refleksja nad upływającym czasem, wiele z nas myśli jak ten czas zatrzymać, jak znaleźć tajemniczy klucz do czasu... Taki właśnie klucz umieściłam na mojej dzisiejszej pracy :) Postanowiłam z początkiem roku powrócić do mojej uwielbianej kolekcji papierów Prima Printery, która z czasem kojarzy się bezsprzecznie. Tym razem papierami ozdobiłam przedmiot, który będzie służył na co dzień.

Po oklejeniu papierem, pomalawaniu warstwą werniksu, dodaniu kilku wyciętych elementów, potraktowanych medium pękającym oraz doklejeniu koronki, zwykły drewniany chustecznik, może być piękną ozdobą symbolizującą upływ czasu i poszukiwanie tajemniczego klucza :)








A Wy macie swój klucz do czasu?

Z Noworocznym pozdrowieniem,




Materiały użyte do tej pracy:
Printery - Negative - papier Prima 30,5 x 30,5 cm Gloss Varnish - werniks błyszczący akrylowy Medium pękające - Crackle Medium Gold Lace - koronka - 4,5 m

5 komentarzy:

  1. Śliczne! Cała kolekcja Primy jest wspaniała, aż się chce pracować :)
    Gratuluję drugiego miejsca http://blogifirmowe.wordpress.com/2011/12/29/najlepsze-polskie-blogi-firmowe-2011/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje drugiego miejsca! Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)
    A chustecznik prześliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chustecznik chyba będzie dla mnie pomysłem na porządek na biurku. Wszystkie ważne i mnie ważne karteczki, przedmioty mogą się w nim spokojnie znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny! Julia, proszę to dopisać do listy rzeczy, które musimy zrobić :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)