środa, 18 stycznia 2012

Pakujemy drobne prezenty

Jak zapakować drobny upominek dla bliskiej nam osoby, by wyglądał efektownie i oryginalnie?
Moja propozycja, to pudełeczka w kształcie mini torebek. Przygotowanie takich opakowań bardzo ułatwi nam wykrojnik Bag, Caddy  Sizzix Scoreboards XL. Później zostaje jedynie klejenie i ozdabianie wg własnego pomysłu i gustu. Wszystkie torebki powstały z papierów My Minds Eye (m.in. Lucky Me "Lucky Me" Orange Crush oraz  Bloom & Grow "Grow" - Falling Leaves Paper). Pudełeczka są niewielkich rozmiarów.Na zdjęciach wyglądają na dużo większe niż są w rzeczywistości. Mają zaledwie ok.9 x 13 x 2,5 cm.




Zapraszam Was serdecznie na wyzwanie # 5 . Został już tylko tydzień na zgłaszanie prac :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Materiały użyte w pracach:

4 komentarze:

  1. Colorina, jestem Twoją wielką fanką, chyba nie było jeszcze pracy, którą byś mnie nie zachwyciła. Tak trzymaj, chcę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! I te kolory :) Urzekły mnie! Chyba jestem spragniona takich żywych barw po tych wszystkich szarościach, które serwuje nam pogoda.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zaprojektowane prace. Cudne kolorki, super detaliki no i ta precyzja, pozdrawiam.....

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)