poniedziałek, 5 grudnia 2011

Zimowa ramka

Witajcie Kochani.
Zimowa aura jeszcze nas nie rozpieszcza, jednak wszędzie już czuć klimat zbliżających się Świąt.

Dziś będzie wspomnieniowo w zimowym klimacie.
Chciałabym  Wam pokazać ramkę na zdjęcia , którą właśnie udało mi się skończyć.
To taki eksperyment z nowo nabytych papierków Primy Jack&Jill - Celebrate!.
Choć to nie mój klimat, to bardzo mi się spodobały te wesołe papierki. Idealnie nadają się na oprawę zdjęć moich szkrabów.
Delikatne i pełne radości motywy sprawiają, że prace nabierają niepowtarzalnego klimatu.
Są idealne na szybkie prace, gdyż nie wymagają zbyt wielu dodatków :)
Gorąco polecam.






W pracy wykorzystałam:

 
Dziękuję serdecznie za uwagę :)
Pozdrawiam



2 komentarze:

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)