sobota, 3 grudnia 2011

"Kartka" na 70 urodziny

Coś, co kartką miało być w założeniu, a wyszło trochę bardziej masywnie :) Kartka miała być ze zdjęciami i podpisami do nich oraz miejscem na życzenia. Moja wena się rozszalała i z kartki zrobił się albumik - męski i grubaśny, w pudełku i z tagiem na życzenia, bo w albumie miejsca nie starczyło.

Praca powstała na bazie albumu Papermania przy użyciu kolekcji Hampstead - papierów, ćwieków i wstążek samoprzylepnych. Pozostałe materiały to tagi, koronki i kółka z falbanką z wykrojników, czarny papier Coredinations oraz naturalny papierowy sznurek 1 cm.

Życzę wytrwałości, bo zdjęć jest dużo :) Teksty i zdjęcia są nie moje
 - dostałam gotowe.


















Pozdrawiam ciepło :)
Julia

4 komentarze:

  1. świetny, prawdziwie męski, ekstra kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowwwwwww! Cudowny album! Uwielbiam takie rzeczy w Twoim wykonaniu :)) Tyle o nim słyszałam, ale nie spodziewałam się czegoś TAKIEGO! Ukłony i fanfary :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Album szalenie mi się podoba , jest taki męski !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Julio ! Wspaniały album. Wszystko tu się pięknie komponuje. Po prostu świetny !

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)