piątek, 16 grudnia 2011

Coś na Święta

Witajcie Kochani!

Nie da się ukryć, że Święta Bożego Narodzenia coraz bliżej.
Warto więc zadbać o to by stworzyć sobie w domu ciepłą, świąteczną atmosferę.
Jak święta, to musi być choinka.
I ja na dziś przygotowałam dla Was choineczkę. Taką prostą do zrobienia.
Robi się ją migiem, a pięknie zdobi każde biurko lub półeczkę.
Prezentuje się tak:



Z resztek papierów, które zostały mi po tegorocznym kartkowaniu
zrobiłam zawieszki do prezentów w formie gwiazdek



To moja ostatnia w tym roku inspiracja dla Was.
Dlatego też chciałabym Wam życzyć zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia.
Pozdrawiam cieplutko.

W swoich pracach wykorzystałam


2 komentarze:

  1. Choinka jest urocza :) A w karnetach z Mikołajem zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)