środa, 2 listopada 2011

Paryskie klimaty

Witajcie!
Dzisiaj zapraszam Was do Paryża – miasta artystów i zakochanych.
W Zakątkowym Zespole Projektowym trwa właśnie edycja wędrujących albumów. Na kartach jednego z nich zagościła wieża Eiffla, chyba najbardziej rozpoznawalny symbol Paryża. Poza tym odnajdziecie tam jeszcze paryskie klimaty akordeonowe z Montmartre oraz nutkę elegancji i romantyzmu. Całkowicie uległam urokowi kolekcji Printery Primy. Wszystkie papiery i dodatki rewelacyjnie się ze sobą komponują. Mam nadzieję, że chociaż trochę udało mi się oddać koloryt i klimat vintage tego przepięknego miasta.






Wykorzystane materiały:
A już w najbliższy piątek 4 listopada nasze kolejne Zakątkowe Wyzwanie.
Serdecznie zapraszam i pozdrawiam :)
Colorina

6 komentarzy:

  1. Coś pięknego! Rewelacyjny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! jeny jak ja lubię Paryż... jak tylko widzę wieżę to sentyment jakiś dziwny mnie ogarnia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba :)) ! A stemple wyszyły rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Z każdą kolejną odsłoną urzekają mnie Wasze wędrasie :) Są cudowne!
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)