niedziela, 25 września 2011

Z rowerem

Miał być notes i zakładka -  z imieniem i rowerem - to jest :) Jedyne, czego byłam pewna przed zabraniem się do pracy, to stempel z rowerem... Trochę mało... Aż tu nagle przyszło natchnienie.
Na papiery Printery patrzyłam wiele razy z podziwem, bo podobały mi się szalenie. Ale nie pod kątem tworzenia swojego, tylko cudzego. Myślałam, że nic sensownego z nich nie zrobię, bo nie są w moim stylu (którego zresztą nie mam). No i tak naprawdę zostałam zmuszona do spojrzenia na nie pod kątem tworzenia nie tylko cudzego, ale także swojego (tu uśmiecham się do mojego ZP :)) Po tej chwili miałam już wybrany papier i reszta poszła sama, tak jakoś bezwiednie. Padło na Prima - Printery - Negative z dodatkiem Echo Park - Springtime - Juneberry/Grass. Literki wycięłam z papieru Prima Printery - Pressman.  Rower ze stempla Artemio, ćwieki, guziki, spiralki i agrafki z zielonej tuby Artemio. "Wstążeczka" przy zakładce to druciki z jakichś kwiatków. Uznałam, że jak ma być męsko, to nie będę żadnych tasiemek tam wciskać, tylko postawię na metalowe części :) Do tego bardzo dużo czarnego tuszu Memento, którym maziałam prawie na oślep i bez zastanowienia, co u mnie raczej rzadko się zdarza.
Wyszło mi takie coś:







Pozdrawiam jesiennie :)
Julia

7 komentarzy:

  1. Wow, czadowy komplecik.
    Widzę, że faza na kompleciki trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Faza rzeczywiście trwa. Jak się czegoś uczepię, to nie mogę się oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Julio, prezent jest prześliczny, jeszcze raz dziękuję :)Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Moniko :) Bardzo się cieszę, że się podoba. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło super! Charakter jest, klimat jest, wykonanie na wysokim poziomie (jak zawsze!) jest. Bardzo mi się podoba i jestem przekonana, że Bartkowi również :>
    Że Ty nie masz swojego stylu?! Dobry żarcik :) Masz swój indywidualny, dopracowany styl, który jest genialny! I nie ma w tym cienia przesady!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze mam problemy z meskimi prezentami, kartkami. ten komplet jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  7. ten komplet też super:)świetny klimat:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)