poniedziałek, 5 września 2011

Scrap na dobry początek

Witam w ten niezwykle debiutancki poniedziałek. Debiutuje blog Kreatywnego Zakątka - w nowej szacie i z nowym składem oraz debiutuję ja - jako projektantka. Mam nadzieję, że udany debiut będzie też miała moja pierwsza praca na tym blogu. Przyznaję, że tremę mam, ale postaram się trzymać fason;)

Chciałam by pierwsza praca była warta tak ważnego wydarzenia, postawiłam więc na dużą formę, scrap 30x30 cm. Tym razem w roli głównej mój starszy synek na zdjęciu sprzed 3 lat – jednym z moich ulubionych. Oprawę do zdjęcia stanowią jedne z piękniejszych papierów i dodatków z jakimi pracowałam. To nowe kolekcje Primy – Printery i Pixie Glen.

Do mojego LO wykorzystałam papier Love Ledger, który nieco postemplowałam (tło pod zdjęciem) stemplem Brick Primy, a wycięte wykrojnikiem Sizzix Gears Set (plus jeden tekturowy) wykorzystałam jako maski w kilku miejscach psikając kryjącymi Glimmer Mistami. Zdjęcie jest podwójne, to znaczy jedno wydrukowałam nieco większe i odrobinę pomalowałam białą akrylówką i Glimmer Mistem Copper, a drugie mniejsze przymocowałam na piance dystansowej. Oprawę zdjęcia stanowią własnoręcznie wykonane kwiaty. Największe są wycięte wykrojnikiem Sizzix Flower Layers Set#3 z zestawu papierów Printery. Pogłębiłam nieco nacięcia między płatkami, a same płatki powywijałam szczypcami w dół. Zielone różyczki powstały ze sklejonych i wywiniętych płatków „Chelsea” – Vinatge Green, nieco potuszowane i chlapnięte glimmer mistem. Zawijaski również zostały wycięte z tych samych papierów za pomocą wykrojnika Sizzix Swirl. W tle widać też wycięty embossingowany kształt Sizzix Frame Back - Ornate #3. Pozostałe dodatki to m.in. kartonowy element Prima Pixie Glen, guziki, spinacze, ćwieki i wycięte ze wspomnianego zestawu różne papierowe elementy.

Po tym przydługim wstępie, prezentuję moją pierwszą projektową pracę:





Pozdrawiam,
Ayeeda

8 komentarzy:

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)