środa, 21 września 2011

(Nie)zwykła papierowa torebka

W ciągu całego roku jest wiele okazji by się wzajemnie obdarowywać. Nawet najskromniejszy prezent  w opakowaniu przygotowanym lub ozdobionym własnoręcznie zawsze zyskuje bardzo na wartości. Możemy użyć do tego celu wielu materiałów i technik, które mogą być wykorzystane na różne sposoby m.in. papierowych torebek.



Papierową torebkę Papermanii ozdobiłam białym papierem wizytówkowym. Wzór spiralek wytłoczyłam za pomocą szablonu Artemio. Kwadraty ozdobione perełkami wycięłam wykrojnikiem  X-Cut Nesting Shapes z zestawu Scalloped-Square.



Pozostałe detale to efekt pracy z różnymi wykrojnikami. Papierowe różyczki i malinowy border wycięłam z papieru Victorian-Gardens-Garden-Trellis-Echo-Park, natomiast  listki z Everybody-Loves-Christmas-Garland-Echo-Park.


 
 
Rączki torebki ozdobiłam satynową tasiemką. 





Jak widać czasami naprawdę niewiele potrzeba, żeby nasz prezent sprawił obdarowanemu większą radość. Wystarczy jedynie trochę zaangażowania i serca włożonego w to co robimy.

 
Pozdrawiam serdecznie
Colorina


6 komentarzy:

  1. Przepiękne i bardzo pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez moje ręce przeszło wiele szarych toreb (taka papiernicza praca) ale nie wpadłam na to że można zrobić z niej takie cudo. Nie pogardziłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I właśnie o to chodzi - drobnostka, ale zapakowana w TAKI sposób, robi wrażenie! Jestem fanką tego typu opakowań, rewelacja!
    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)