sobota, 17 września 2011

Chodzą za mną brązy...

Kartki ślubne też :) Pomysł na nie właściwie podobny do poprzednich, ale troszkę inne materiały. Niezmiennie jako ramki i  do dodatków służy mi papier Echo Park - Little Boy "Lava/Chocolate", który lubię bardzo, chociaż  na pierwszy rzut oka wygląda mało atrakcyjnie. W roli głównej papier Crate Paper - Cottage "Porch". Koronkę wycięłam wykrojnikiem wytłączającym X-Cut ze wspomnianego wcześniej papieru i przewiązałam kremową satynową wstążką. Kwiatki e-line Primy Bermuda Breeze - Brown złożyłam z trzech pojedynczych kwiatków. Gałązka wycięta Big Shotem j moim nowym wykrojnikowym nabytkiem Quilling Leaf 4 Artemio. Ćwieków z perełkami Yellows Papermanii też nie mogłam sobie odmówić.




W środku kieszonka na pieniążek i ozdobiona strona z życzeniami.




Udanego weekendu! 
Pozdrawiam, Julia

5 komentarzy:

  1. Ujął mnie ten tekst w środku. Kartka, tradycyjnie - wspaniała! :)
    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna!! Bardzo ciekawy jest ten wykrojnik, muszę mu się przyjrzeć bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i gustowna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutka. Dopracowana w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkim się bardzo podobała :D i jedna i druga :) dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)