czwartek, 28 lipca 2011

Urodzinki - Dużego Chłopca i Małej Dziewczynki

Naczekały się te zdjęcia trochę, ale w końcu się doczekały. Na dwie okazje wspomniane w temacie powstały dwie kartki. Zazwyczaj zaczyna się od kobiet, ale ponieważ Chłopiec jest od Dziewczynki dużo starszy ma teraz pierwszeństwo. Poza tym kartka Dziewczynki jest słodsza i lepiej wygląda jako deser :)

Duży Chłopiec skończył 30 lat. Nabiedziłam się oczywiście okropnie żeby było męsko-chłopięco, czego po kartce oczywiście nie widać - tego biedzenia się. Męsko-chłopięcość - mam nadzieję -  widać :)






Na deserek kartka na roczek Dziewczynki - w słodkich kolorach ze słodkim zwierzątkiem. Mam nadzieję, że nikogo nie zraża fakt, że jest to skunksik :) Ja uważam, że jest to urocze stworzonko.




Pozdrawiam serdecznie :)

1 komentarz:

  1. Tradycyjnie - rewelacja! Obiema kartkami jestem zauroczona :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)