czwartek, 28 kwietnia 2011

Komplet urodzinowy

Minęło przed- i po- świąteczne zamieszanie, czas wrócić do normalności. Cieszę się, że do następnych kartek świątecznych zostało trochę czasu :) Lubię je, ale po pierwszych 25 już mi się chce czegoś innego. Teraz na warsztacie mam tematykę komunijną, ale pokażę dopiero jak skończę :)
Mogę za to pokazać urodzinowy komplet, który zrobiłam jakiś czas temu, ale czekałam aż dotrze do adresatki.


Zestaw składa się z kartki, notesu i ciasteczek w moim opakowaniu. Ciastka samodzielnie... kupione :)


Kartka solo na zewnątrz: 

i w środku:


Zbliżenie na notes

Notes w środku

i z tyłu



Użyte materiały to: kwiatki Artemio, stempel z zestawu Artemio, płytka do wytłaczania HappyCut - gałązki, papiery z zestawu Lasting Impressions przetarte nieco Paper Scuffers. Motylki są zembosowane przeźroczystym pudrem.

Pozdrawiam ciepło :)
Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)